سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بوسه می نوشت

میز ماهرانه ای چیده ای

در ترکیبی از رنگهایی که به خود میزنی

اینهمه زحمت چرا؟!

یک لقمه از تو کافیست تا گلو گیر کند!

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

همیشه

نداشته هایمان را بیشتر دوست داریم

مثلا

همین دوستت دارم هایی

که تو

هیچ وقت

نمی گویی به من

نمی دانی چقدر دوست شان دارم

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

اینجا مسافران دل زده محبتند

گریزان عادتند

و غریب شکایتند

تو نیز مسافری شاید

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh 

آدمی به خاطر قلبی که شکسته است

قهر کردن را برای خودش دست و پا کرده

وقتی می بیند

نمی تواند که ببخشد

سکوت را اختیار می کند

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

باور نمی کنم

مردی که از راه دور

 

تعبیر خواب مرده

تعبیر خواب مرده

تعبیر خواب مرده

تعبیر خواب مرده

تعبیر خواب مرده

تعبیر خواب مرده

تعبیر خواب مرده

تعبیر خواب مرده

تعبیر خواب مرده

تعبیر خواب مرده

تعبیر خواب مرده

تعبیر خواب مرده

تعبیر خواب مرده

تعبیر خواب مرده

تعبیر خواب مرده

تعبیر خواب مرده

تعبیر خواب مرده

تعبیر خواب مرده

تعبیر خواب مرده

تعبیر خواب مرده

 

درجنگی میان کشورهای مان

تفنگش را سمتم نشانه بگیرد

باور نمی کنم

خوشبختی ام

به مرز نرسیده

گلوله خورده است